//Forever Imperfect
03-09-2013

Tuesday 8 October 2013 @ 18:04 | 0 Comment [s]

aku sudah bertemu kekasih hati yang bernama Mohammad Amirul Bin Shamsuddin Hihi tak sangka dapat awak sayang. Saya teringin saya nak kekal dgn pasangan saya selamanya, saya harap sangat awak lah yang terakhir dalam hidup saya tau sayang. loveyou biy :*

saya sayang awak sangat sangat. tolonglah hargai saya sebagai girlfriend awak. saya harap sangat awaklah jodoh saya dan awaklah yang terakhir dalam hidup saya sayang :') saya taknak cinta saya dipermainkan lagi. saya nak awak saya sayang saya dgn setulus hati awak. tolong faham perasaan saya k sayang. saya betul betul cintakan awak, dan sayangkan awak sangat sangat. awak telah curi hati saya, saya harap awak takkan kembali hati saya balik. kalau boleh saya nak sehidup semati dgn awak selamanya. saya terlalu sayangkan awak, saya takleh nak pisah dgn awak. bila awak tinggal saya, hancur sangat hati saya awak. tolong jaga saya dgn sebaik mungkin.

TAKEN : Mohammad Amirul Bin Shamsuddin
 
 


Older Post | Newer Post



Gratisan Musik
About Me

Hi baby, Nurizzatizaidi here. Sixteen Ipoh Perak. Smk Pinji @nuwizzatizaidi - Twitter #Status Married Fall In Love With You. Loveyou Mohammad Amirul Bin Shamsuddin ♥

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!