//Forever Imperfect
Tak seperti yang dulu :'(

Tuesday 5 November 2013 @ 07:22 | 0 Comment [s]

hi assalamualaikum :') rindu dekat blogger, hm rindu sesangat. rindu nakk update seseuatu. so now aku nak story sesuatu. hm kenapa eh bila kita terlalu sayangkan seseorang, dugaan datang dgn berat sekali. hm aku tak larat nak tempuh dugaan seberat ni tapi aku kena terima and kena kuat untuk teruskan hubungan aku dgn dia. aku terlalu sayangkan dia tapi dia? hm kalau ditakdirkan tiada jodoh untuk bersama dia lagi, terpaksa aku terima seadanya. kalau aku ditakdirkan ada jodoh dgn dia, teruskan lah untuk bersamanya :')

Untuk awak :)

awak, saya kan terlalu sayangkan awak sangat sangat. awak tolong lah hargai saya, hm kenapa awak sanggup tipu saya? kenapa awak sanggup hancurkan harapan saya? kenapa awak mempermainkan hati saya? hm awak tahu kan saya sayangkan awak sangat. saya harap sangat awak orang terakhir dalam hidup saya, saya nak hidup dengan awak. saya nak sentiasa dgn awak. awak tolong lah faham perasaan saya. saya terlalu sayangkan awak setulus hati saya. hm tapi takpe lah saya terima kalau awak dah tak nak saya ada dalam hidup awak lagi. tapi awak kena tahu saya sayangkan awak sangat sangat. saya tak nak paksa awak untuk terima saya seadanya. saya tahu saya bukan yang terbaik untuk awak tapi saya akan buat yang terbaik untuk awak. saya tahu awak mesti tak perlukan saya dalam hidup awak kan? mesti awak bosan dengan saya kan sebab saya kongkong hidup awak kan awak? hm saya buat semua ni bersebab awak, sebab saya nak jaga awak. saya takut awak permainkan hati saya tapi apa yang saya sangkakan selama ni dah terbukti depan mata saya awak. saya kecewa dengan perangai awak tapi saya bersabar dengan perangai awak, saya terima maaf awak sebab saya terlalu sayangkan awak. tapi awak tak pernah nak hargai saya dalam hidup awak. kenapa awak? kalau awak tak perlukan saya dalam hidup awak, tolong lah bagitahu saya awal awal. saya taknak ditipu oleh awak selama awak bersama dengan saya.

hm rindu dia yang dulu, rindu dia yang dulu. kenapa dia tak macam dulu lagi? kenapa dia berubah? kenapa dia sanggup buat macam ni kat aku? hm ya allah kau kuatkan lah iman dan kekuatan aku ya allah untuk aku tempuh dan terima dugaan seberat ni. hm :'( aku teringin sangat bersama dgn dia setiap hari. kalau boleh nak kawin dgn dia, nak sehidup semati dgn dia. bila aku berpisah dgn dia mesti hati aku rasa tak tenang. aku teringin sangat nak dia ambil berat pasal aku, manja dgn aku, macam macam lah untuk aku supaya aku bahagia dgn dia. aku teringin sangat semua tu dengan dia. tapi tu semua angan angan aku jaa, aku rasa dia tak boleh nak terima and buat semua tu untuk aku. sebab aku bukan penting dalam hidup dia. aku cuma sorang kawan kot dalam hidup dia :') tapi takpelah biarlah hidup dia macam tu, asalkan kau bahagia sayang. aku cuma tumpang kebahagiaan kau jaa, aku tak mampu nak bahagia dgn kau sebab kau takkan bahagia dgn aku. hm

Saya paling sedih bila tengok orang yang saya sayang berdamping dengan orang lain. Saya memang tumpang gembira jika awak bahagia dengan dia , tapi akan lebih gembira jika orang itu ialah saya :(
Cinta sejati ialah apabila kita masih mampu, sambil mendoakan kebahagiaan untuknya walaupun jika terpaksa melepaskannya pergi.
Jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada di sisi kita :')
Sakitnya hatiku sampai tak tertahan. Tak rela diriku kau buat begini Aku pasrah walaupun terasa sesak di dada. Aku mengalah demi kebahagiaanmu. Semoga semua menjadi pelajaran. Kisah cinta ini tak akan ku ulangi lagi. Cukuplah sudah sampai di sini saja. Lebih baik aku hidup sendiri :'(

23102013 :)

awak, awak ingat tak tarikh tu. tarikh tu paling bermakna bagi saya sebab awak comel sangat pujuk saya bila saya menangis depan mata awak. hm :') awak tak putus asa pun pujuk saya sampai saya berhenti menangis. hehe saya suka sangat masa tu, saya sayangkan awak sangat sangat. tapi awak dah janji dengan saya taknak lakukan kesilapan sampai terguris hati saya tapi awak buat juga apa yang saya tak suka. kenapa awak buat macam tu dekat saya? kenapa awak? saya tak cukup ke dalam hidup awak? kalau awak rasa saya tak cukup dalam hidup awak, tolonglah lepaskan saya untuk selamanya. saya taknak perasaan sayang awak tu dibahagikan kepada orang dan juga untuk saya. hm tapi awak sanggup nak lukakan hati saya lagi, awak sanggup menduakan hati awak, awak sanggup buat saya macam ni :'( awak tahu tak sakitnya saya untuk terima semua ni. saya tahu awak tak pernah rasa macam ni kan? awak takkan tahu sebab awak hm apa apa jelaa :') saya teringin sangat nak balas kat awak bila awak dah buat saya macam ni tapi bila saya fikirkan balik buat apa saya buat macam ni? nanti saya yang sedih dan tersiksa sebab awak bukan kisah and takde perasaan pun kan? hm saya tahu saya ni tak bermakna dalam hidup awak kan? saya tahu awak tak bahagia dgn saya kan? saya tahu awak tak sayang saya sepenuh hati awak kan? hm saya tahu semuanya :) tapi takpelah kalau ditakdirkan macam tu, saya terima awak seadanya.

Kesetiaanmu hanya sesaat saja. Hanya membuat luka perasaanku. Setelah ku melihat kau bersamanya. Aku putuskan saja pergi jauh darimu
Aku kecewa, aku terluka :'(




 


Older Post | Newer Post



Gratisan Musik
About Me

Hi baby, Nurizzatizaidi here. Sixteen Ipoh Perak. Smk Pinji @nuwizzatizaidi - Twitter #Status Married Fall In Love With You. Loveyou Mohammad Amirul Bin Shamsuddin ♥

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!