//Forever Imperfect
keep calm and love single

Wednesday 29 January 2014 @ 21:31 | 0 Comment [s]

hi you all, dah lama aku tak update blogger. hee sebenarnya aku nak story sesuatu tahun baru 2014 ni, nak tahu tak apa dia? Alhamdulillah pecah rekod aku single nak dekat 2bulan, hee syukur Alhamdulillah. tak sangka aku boleh bertahan, kuat dengan dugaan selama ni. bila aku dah single ni, hidup aku rasa tenang sangat. tiada masalah datang kat aku, takde tension nak fikirkan masalah lain. serious single memang best, boleh hidup senang takde menyusahkan orang lain. sekarang masa untuk aku fikir spm, aku nak jadi pelajar yang cemerlang dan boleh banggakan ibu abah aku, walaupun ibu abah aku tak pernah nak bagi semangat untuk aku, tapi aku bersabar, aku bukanya sempurna untuk melakukan perkara yang boleh bahagiakan ibu abah aku. maafkan kak tau ibu abah sebab banyak menyusahkan ibu abah selama ni. kak akan berusaha dan buktikan kepada ibu abah yang kak boleh berubah dan boleh banggakan ibu abah.





Older Post



Gratisan Musik
About Me

Hi baby, Nurizzatizaidi here. Sixteen Ipoh Perak. Smk Pinji @nuwizzatizaidi - Twitter #Status Married Fall In Love With You. Loveyou Mohammad Amirul Bin Shamsuddin ♥

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!